wtorek, 21 lipca 2015

Gwiazd Naszych Wina

Cześć, dziś poruszę temat książki ,,Gwiazd Naszych Wina''. Książkę, dosyć znaną dzisiejszymi czasy.

W filmie „Gwiazd naszych wina”, powstałym w oparciu o powieść Johna Greena, nastoletnia Hazel Grace opowiada nam historię swojego życia, które zdominowała choroba. Bohaterka uczestniczy w grupie wsparcia chorych na raka lecz bohaterka nie bierze tego na poważnie. Na jednym ze spotkań grupy wsparcia, główna bohaterka poznaję Augustusa, który od pierwszego spotkania zachwycił się Hazel. Chłopak także robi wrażenie Hazel, i spełnia jej marzenia. 

Gwiazd Naszych Wina  to książka dla nastolatków i o nastolatkach, jednak warto zwrócić również uwagę na występujących w niej dorosłych. Rodzice chorych dzieci doświadczają wyjątkowego cierpienia, jednak muszą być silni i za siebie, i za dorastające dzieci. W obliczu zbliżającej się tragedii muszą być dla nich ostoją i wsparciem. 

- Nie jesteś granatem, nie dla nas. Myśl o twojej śmierci nas zasmuca, Hazel, ale nie jesteś granatem. Jesteś cudowna. Nie wiesz tego, kochanie, ponieważ nigdy nie miałaś córki, która staje się błyskotliwą młodą czytelniczką z hobby w postaci koszmarnych telewizyjnych programów, ale radość z powodu twojego istnienia jest o wiele większa niż smutek z powodu twojej choroby.

Rodzice, dla swoich dzieci, pragną i potrafią zrobić dla nich wszystko. Jednak starają się nie wpaść w pułapkę nadopiekuńczości. Dlatego książka ,,Gwiazd Naszych Wina'' jest idealnym,rodzinnym filmem który wzbudza emocję. Serdecznie polecam!Mam nadzieję że się skusicie na tą książkę lub film. Dziekuję za czytanie :) Miłego wieczoru! - Natalia 

Wydawnictwo: Bukowy Las 

Data wydania: 2013-02-01 

Kategoria: Dla młodzieży 

ISBN: 978-83-62478-89-7 

Liczba stron: 312


6 komentarzy:

  1. Recenzja fajna tylko szkoda że tak krótka ;)
    Czytałam twój pierwszy post i co prawda jesteś ode mnie młodsza,ale mamy już dwie wspólne rzeczy.Też kocham pływanie i trenuję ;) a książki=moja druga miłość !

    Jak znajdziesz chwilę wpadnij do mnie:
    kochamy-czytamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A co do książki jest jedną z moich ulubionych.W ogóle twórczość pana Greena przypadła mi do gustu.Czekam na ekranizacje Papierowych Miast!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! :D Przeczytałam książkę i może niedługo wrzucę tutaj recenzję :) Wpadnij na stronę ,,Wattpad'' jest tam wiele książek tworzonych przez zwykłych ludzi z całego świata i masz też okazję napisać własne książki! Dziekuję za czytanie i na pewno wpadnę na Twojego bloga! :)

      Usuń
  3. świetna recenzja, tylko szkoda, że taka krótka XD
    Nominowałam cię do Libster blog Adwards
    szczegóły tutaj : http://ksiazkiponadniebo.blogspot.com/2015/07/libster-blog-adwards-1.html
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń