czwartek, 6 sierpnia 2015

Przez wakacje nie ma czasu!

Cześć cześć! Przepraszam was mocno ale przez te wakacje czasu nie miałam. Żadnej książki nie przeczytałam lecz.. Kupiłam i to dwie!
Kupiłam 2 książki które sądząc po opisie są bardzo ciekawe.

Will Grayson, Will Grayson

 Tytuł Oryginału: Will Grayson, Will Grayson
 Autor: John Green i David Levithan
 Przełożyła: Magda Białoń-Chalecka
 Projekt okładki: Mariusz Banachowicz
 Korekta: Iwona Huchla
 Redakcja techniczna: Adam Kolenda
 Wydawca: Wydawnictwo Bukowy Las Sp. z. o.o.
 ul. Sokolnicza 5/76, 53-676 Wrocław
 www.bukowylas.pl
 Druk i oprawa: Abedik S.A.

Opis: Pewnego zimnego wieczoru w Chicago przecinają się ścieżki dwóch Willów Graysonów. Nazywają się tak samo, aż do tej chwili żyli w zupełnie różnych światach. Teraz ich życie rusza w całkiem nowym i nieoczekiwanym kierunku. Po drodze jest miejsce na przyjaźń i miłość, muzykę i futbol, a emocjonalna plątanina znajduje kulminację w najbardziej szalonym i spektakularnym musicalu, jaki kiedykolwiek wystawiono na deskach licealnych scen.

Cena: 34,90zł




Pierwszych Pietnaście Żywotów Harry'ego Augusta.

 Tytuł oryginału: The First Fifteen Lives of Harry August
 Autor: Claire Nortg
 Wydawca: Grażyna Smosna
 Redaktor Prowadzący: Beata Kołodziejska
 Redakcja: Joanna Popiołek
 Korekta: Ewa Grabowska, Mirosława Kostrzyńska
 Tłumaczenie: Tomasz Wyżyński
 Wydawca: Świat Książki Sp. z. o.o.
 02-103 Warszawa, ul. Hankiewicza 2
 www.swiatksiazki.pl
 Skład i Łamanie: Joanna Duchnowska
 Druk i oprawa: CPI

 Opis: Harry August umiera. Znowu. W chwili śmierci Harry August zawsze powraca do punktu wyjścia. Niezależnie od tego, co robi i jakie decyzje podejmuje, za każdym razem staje się chłopcem pamiętającym wszystkie fakty z życia, które przeżył dwanaście razy.
Nic się nie zmienia, nigdy.
Aż do teraz.

Cena: 36,90zł


Planuję przeczytać obie te książki w tym miesiącu, zanim się skończą wakacje ponieważ jak rozpocznie się rok szkolny to znowu czasu nie będzie. Mam nadzieję że nie zawiodę się po przeczytaniu tych dwóch książek a po ich przeczytaniu na pewno wrzucę tu recenzję.
Miłego wieczoru!
- Natalia

2 komentarze:

  1. Czekam na recenzję obu książek, ponieważ oba tytuły obiły mi się o uszy. Chciałabym zasięgnąć jeszcze trochę opinii na ich temat ;)
    Pozdrawiam ;) http://czytanienaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także liczę na recenzję. :) Słyszałam o drugiej książce, podobno jest świetna.
    http://zadumam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń