środa, 22 lipca 2015

Liebster Blog Award #1

Cześć! Dzisiaj przychodzę do was z czymś innym niż recenzja książki. Dzisiaj przychodzę do was z nominacją do Liebster Blog Award! Dziękuję bardzo za nominację Moniki z bloga Książki Ponad Niebo.

1.Czytasz kilka książek na raz, czy tylko jedną ?
Zawsze czytam tylko jedną książkę. Kiedyś próbowałam dwie czy trzy na raz i wszystkie historie mi się pomieszały :D

2.Jakbyś mogła wybrać jedną serię, którą dostałabyś za darmo to co to była by za seria ?
Chciałabym serię książek ''Wybrani''.

3.Jaka jest jedna książka, którą mogłabyś czytać więcej niż jeden raz?
Zdecydowanie ,,Eleonora & Park''. 

4.Przez którą książkę, lał się z twoich oczu wodospad łez ?
,,Gwiazd Naszych Wina'', i jestem pewna że nie jestem jedyna. 

5.Jaka ekranizacja  podoba ci się bardziej od książki ?
Chyba żadna, ale jeśli muszę wybrać to ,,Dawca Pamięci.''

6.Jaką książkę/serię poleca ci w tym momencie najwięcej osób?
Książkę ,,Intruz''. Wydaję mi się że to najpopularniejsza książka w gronie moich przyjaciół ponieważ już od jakiegoś czasu mi ją polecają lecz ja ciagle nie mam czasu :D

7.Jaki bohater książkowy zawojował twoje serce :spokojny romantyk, czy raczej sarkastyczny i wkurzający ( w dobrym tego słowa znaczeniu xD) bad boy ?
Muszę powiedzieć że żadny albo oby dwa ponieważ ja nie mam typu, jak mi się ktoś podoba to mi się ktoś podoba i tyle a przykładem jest Finnick lub Peeta z Igrzysk Śmierci.

8.Jaki bohater jest według ciebie głupi i infantylny ?
Steve z książki ,,Eleonora & Park''.

9.Jakiego bestselera jeszcze nie czytałaś (a chcesz ) ?
Chciałabym przeczytać ,,The Girl on the Train''.

10.Przez którą śmierć bohatera bądź bohaterki siedziałaś w ciężkim szoku i nie mogłaś w to uwierzyć? (chodzi o tytuł, żeby nie zaspoilerować :D)
Gwiazd Naszych Wina.

11.Jaka książka jest dla ciebie sentymentalna i dlaczego ? 
Nie mam takiej, każda książka jest dla mnie ważna ponieważ każda książka jest inna.

O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Gdzie czytasz?
Jaki rodzaj książek najchętniej czytasz ?
Jaką książkę ostatnio kupiłaś/dostałaś?
Co czytasz obecnie?
Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi?
Ebook czy audiobook?

Nominuję:
Izę z http://isabelczyta.blogspot.com/
Annabeth z http://kochamy-czytamy.blogspot.com/
Gabrysię z gabxreadsbooks.blogspot.com
http://nowaksiazkanowezycie.blogspot.com/

Jeszcze raz dziekuję za nominację i dziekuję! :)

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jeszcze nie czytałam Intruza! :D
    Nieee no chyba wszyscy płakali na „Gwiazd Naszych Wina"!

    Pozdrawiam, Lucy :*
    http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mogę czytać kilku książek na raz, bo wszystko mi się miesza :P
    "Gwiazd Naszych Wina" <3 :'(
    Strasznie głośno jest ostatnio o tym "Intruzie", chyba trzeba będzie przeczytać :D
    Pozdrawiam :*
    cynamonkatiebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń